Przykład oferty

TO JEST PRZYKŁADOWA OFERTA - DOSTOSUJEMY SIĘ DO WASZYCH POTRZEB!

Piraci z Mazur

4 DNI REJSU JACHTEM PO MAZURACH

GRA SZKOLENIOWO-INTEGRACYJNA

EMOCJE. RYWALIZACJA.
PRZYGODA POD ŻAGLAMI I UROKI WIELKICH JEZIOR.

6X
NIE!

  1. To nie jest oferta kolejnego nudnego szkolenia.
  2. Nie szkolimy na sali szkoleniowej.
  3. Nasi uczestnicy nie ziewają z nudów – nie mają na to czasu ani ochoty.
  4. Nie nagradzamy dyplomem ukończenia szkolenia – zwycięzcy zmagań zdobywają prawdziwy skarb.
  5. Nie limitujemy swojego czasu do 8 godzin dziennie.
    (6-te nie! znajduje się poniżej na stronie)

Proponujemy Państwu grę, w której pracownicy na parę dni stają się piratami, aby odnaleźć skarb ukryty przed laty gdzieś pośród Wielkich Jezior Mazurskich.

Czekają ich zmagania na wodzie i na lądzie, zadania wymagające wysiłku zarówno umysłowego, jak i fizycznego. Z punktu widzenia pracownika celem gry jest odnalezienie skarbu. Pracodawca może jednak zrealizować niejako przy okazji cel dodatkowy – szkoleniowy, integracyjny lub oba.

Dzięki temu, że elementy szkolenia są wplecione w fabułę i motyw przewodni gry, uczestnicy łatwiej i chętniej przyswajają wiedzę i/lub kształtują pożądane postawy.

Pora na SZÓSTE NIE:

Nie możemy zagwarantować, że nasza gra uleczy wszystkie problemy z pracownikami, ani że staną się po niej pracownikami idealnymi, jak za sprawą czarodziejskiej różdżki.

GWARANTUJEMY:

  1. Nawiązanie lub poprawę relacji,
  2. Uświadomienie oczekiwań firmy,
  3. Możliwość pracy nad swoimi kompetencjami,
  4. Niezapomnianą przygodę

UCZESTNICY:

  1. menedżerowie
  2. pracownicy
  3. zespoły wraz ze swoimi menedżerami

CEL:

  1. kształtowanie wśród pracowników pożądanych przez firmę postaw
  2. ogólna diagnoza wybranych kompetencji pracowników
  3. po prostu integracja zespołu

KOMPETENCJE:

Przykładowe kompetencje, które – w zależności… (o tym, że potrzeby Klienta są dla nas priorytetem, już Państwo wiedzą) – mogą być motywem przewodnim celu szkoleniowego:

  1. współpraca w zespole lub międzymenedżerami
  2. zaangażowanie
  3. komunikacja
  4. organizacja i planowanie
  5. rozwiązywanie problemów

WARIANT:

codzienne podsumowania (max. 30-45-minutowe) umożlilwiające przełożenie doświadczeń z gry na zasady i realia w pracy

Łukasz Sakowicz

Kim jesteśmy?

Od jezior, przez lądy i góry, aż po odległe morza.
Latin Compass to nawigator w szukaniu niezapomnianych wrażeń!

Latin Compass to ludzie, którzy zamiłowanie do przygody postanowili zamienić w sposób na życie.

To nasi towarzysze podróży. Sternicy, instruktorzy wielu dyscyplin sportowych, animatorzy, tancerze. Ludzie, którzy kochają ludzi i to, co robią. Powierzone nam zadania traktujemy niezwykle ambitnie. Doświadczenie, umiejętności organizacyjne, kontakty oraz nasza wyobraźnia dają nam nieograniczone możliwości!

Ale jak to działa? Wszystko zaczyna się od Twojego celu.

Słuchamy > Planujemy > Działamy